سوالات متداول

1- آیا امکان خرید فیزیکی هم وجود دارد؟

مجموعه خانه فرش در ایام کرونایی خرده فروشی فیزیکی ندارد. ولی عزیزانی که قصد خرید عمده محصولات را دارند میتوانند با هماهنگی با شماره تماس :

۰۹۳۵۲۲۵۴۸۰۰ در محل دفتر شرکت حاضر شده و قرارداد خرید را منعقد کنند.

2- نحوه ثبت سفارش در سایت چگونه است؟

  1. ورود به پروفايل  جست و جوي محصول افزودن به سبد خريدتسويه حساب ادامه ثبت سفارش انتخاب آدرس انتخاب روش پرداخت پرداخت و تكميل خريدثبت سفارش و دريافت كد پيگيري خريد
  2. تماس با ما از طریق شماره تماس: ۰۹۳۵۲۲۵۴۸۰۰ و دریافت مشاوره رایگان و سپس خرید

3- رویه پرداخت در خانه فرش چگونه است؟

کاربران می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. همچنین مشتریان در استان‌های تهران و البرز  علاوه بر پرداخت آنلاین، می توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش در محل نیز پرداخت کنند.

 

4- فرش کالایی است که باید به باقی دکوراسیون منزل بیاید! در خرید اینترنتی چگونه این موضوع را متوجه شویم؟

سعی شده در برگه هر محصول تصاویر مختلفی از زوایای فرش و… قرار داده شود ولی خبر خوبی برای شما داریم آن هم اینکه بزودی در اپلیکیشن ما امکانی فراهم می‌شود که فرش ها را در دکوراسیون منزل خود جاگذاری کرده و سپس خرید کنید.

 

5- قصد خرید اقساطی دارم. شرایط آن چیست؟

در خانه فرش امکان خرید اقساطی بدون چک و سفته وجود دارد. برای دانستن شرایط آن به شماره : ۰۹۳۵۲۲۵۴۸۰۰ پیام واتس اپ داده یا تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین ما که در گوشه وبسایت مشاهده میکنید، شرایط را جویا شوید.

 

6- وضعیت سفارش و ارسال محصول خریداری شده خود را چگونه جویا شوم؟

در صفحه اصلي سايت با انتخاب گزینه “پيگيري سفارش” و وارد كردن كد پيگيري مي توانيد روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید و يا با شماره ۰۹۳۵۲۲۵۴۸۰۰ تماس بگیرید.

 

7- نحوه ارسال محصولات چگونه است؟

به صورت رایگان و با خودروهای باربری استاندارد انجام میشود.

 

8- پرداخت اينترنتي من ناموفق شده است، چکار کنم ؟

بدلیل اختلال در درگاه بانکی احتمال دارد انتقال وجه به بانک ناقص باشد؛ در اینصورت وجه به صورت خودکار طی حداکثر 72 ساعت کاری مجددا به حساب شما برمی گردد.

 

9- محصولم را چند روز بعد سفارش دریافت میکنم؟

با توجه به موجودی انبار از 7 تا 10 روز کاری متغیر است.

 

10- آيا مي توانم محصولي كه اينترنتي سفارش داده ام را به صورت حضوري تحويل بگيرم؟

با توجه به سیاست های خانه فرش برای کاهش تردد در روزهای پاندمی کرونا، خیر امکان پذیر نیست

 

11- محصولی که دریافت کردم ایراد دارد، چه کار کنم؟

طی 72 ساعت با واحد پشتیبانی خانه فرش به شماره: ۰۹۳۵۲۲۵۴۸۰۰ تماس بگیرید یا با پشتیبانی آنلاین وبسایت ما (در گوشه سایت) در میان بگذارید و از دستکاری، رفو و… محصول اجتناب کنید.

 

بستن
مقایسه